Een week? Wat is dat? - Reisverslag uit Sliema, Malta van Andrea Frijns - WaarBenJij.nu Een week? Wat is dat? - Reisverslag uit Sliema, Malta van Andrea Frijns - WaarBenJij.nu

Een week? Wat is dat?

Door: Andrea

Blijf op de hoogte en volg Andrea

25 November 2015 | Malta, Sliema

Ten eerste wil ik wederom mijn excuses aanbieden dat ik zo laat ben met een blog te posten maar kom op. Jullie kunnen niet lang boos op mij blijven, toch?

Een week, wat is dat nou precies?
‘’ Een week is in de huidige tijdrekening een periode van zeven dagen’’
Oh oke, zeven dagen? WAAROM VOELT HET DAN ALS MINDER DAN ZEVEN DAGEN?!?!
Ik vind het echt belachelijk. Een week geleden ging ik Dion ophalen van het vliegveld en vanmorgen om zes uur reed de taxi weer weg. BE-LA-CHE-LIJK.
Maar goed, ik heb wel echt een hele leuke, geweldige, super, amazing, fantastische ‘’week’’ gehad (ik geloof nog steeds niet dat het ook daadwerkelijk zeven dagen waren).

Ik heb afgelopen week toerist gespeeld. Niet dat ik dat niet al deed, maar nu had ik ook een beetje vakantie. Van die zeven (????) dagen heb ik er in totaal 6 vrij gehad. Dat was wel echt een beetje vakantie. Vooral langer slapen dan half 7 was voor mij al vakantie. Heerlijk lekker opstaan om half 9 en onszelf naar de ontbijtzaal sleuren waar het eten voor het grijpen stond en de rest van de dag dingen doen waar we zelf zin in hadden. HEERLIJK!
Voor een beeld van deze geweldige paar daagjes vrij verwijs ik jullie met plezier door naar mijn Facebook pagina. En voor de mensen die geen Facebook hebben en die wel mijn foto’s willen zien (mama en papa) verwijs ik jullie door naar een persoon die wel Facebook heeft (Linda).

Twee weken geleden heb ik denk ik de beste facebook event uitnodiging ooit gekregen. De uitnodiging begon dan ook mooi met de volgende tekst: Zoals wel bekend is gaat onze Grootse Cavalieri Bitch Henrike ons verlaten. Dit willen we vieren door haar nog een keer feestelijk het water in te duwen! Ik hoop dat jullie allemaal aanwezig kunnen zijn. Graag tot dan!
Nu vragen jullie je waarschijnlijk af waar dit in godsnaam over gaat.
Nou… iedere pauze eten wij buiten. Tijdens deze pauze zitten wij op het randje waarbij onze voeten bungelen boven de zee. In de periode dat het hier verschrikkelijk warm was en het niet uit te houden was zeiden we altijd dat we wel dat water in wilde springen.
Henrike maakte de fout om te zeggen dat ze wel wilde springen op haar laatste dag want ja #YOLO. Ze meldde wel erbij dat ze alleen wilde springen als het mooi weer zou zijn!
Malta is een bitch want afgelopen dinsdag om 12 uur was het helaas slecht weer  HET HAD ZO MOOI KUNNEN ZIJN. Maar Henrike, het is fijn dat je je nek niet gebroken hebt en dat je nu weer veilig thuis bent!

Op dit moment is kamergenote nummer vier gearriveerd. Omdat ik een week in het hotel zat heb ik netjes een briefje neergelegd met de tekst dat ik zeer vroeg thuis zou zijn vandaag maar dat ik zou proberen rustig te zijn. Proberen, kan niks garanderen natuurlijk……
Alles is hartstikke prima, maar goed ze blijft nog wel een tijdje dus ik ben zeeeeeeeeeeeeeeeeeeer benieuwd!

Fijne vrienden,
Ik spreek jullie weer volgende week!

Xx Andrea

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Sliema

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Januari 2016

It is time to say goodbye

03 Januari 2016

The final countdown

18 December 2015

This is Andrea, right?

09 December 2015

Sorry? Zei je dat nou echt?

02 December 2015

‘’ Leuke outfit maar jammer van die broek’’
Andrea

Aangezien ik voor 5 maanden naar Malta ga voor mijn stage wil ik natuurlijk met iedereen mijn ervaringen delen! Heel veel leesplezier!

Actief sinds 15 Aug. 2015
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 12773

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: