Italian lessons? Yes please….. - Reisverslag uit Birżebbuġa, Malta van Andrea Frijns - WaarBenJij.nu Italian lessons? Yes please….. - Reisverslag uit Birżebbuġa, Malta van Andrea Frijns - WaarBenJij.nu

Italian lessons? Yes please…..

Door: Andrea

Blijf op de hoogte en volg Andrea

15 November 2015 | Malta, Birżebbuġa

Een nieuwe week en dus ook een nieuwe blog!
Andrea, wat heb je gedaan deze week? Dat zal ik met plezier gaan vertellen.

Het eerste wat ik toch even kwijt moet is dat ik niet echt het gevoel heb dat het november is…. Vandaag was dat gevoel er helemaal niet toen we met z’n zessen naar de mark in Marshashlok waren geweest. We liepen daar over de markt met een blauwe lucht en de zon die brandde in onze nek, zonder jas, sommigen met korte broek, zonnebril en vooral een geweldig uitzicht. Het was dat er verschillende stalletjes waren die kerstspullen verkochten en ook kerstmuziek draaide dat we tot de conclusie kwamen dat het toch eigenlijk wel absurd is dat we op 15 november er nog zo kunnen bij lopen. Maar goed, we zijn dan ook niet in Nederland….

Deze week wilde ik voor mijn fijne Cavalieri meisjes een culinair etentje maken. Het bestond eigenlijk alleen maar uit het maken van courgettesoep maar dat doet er niet toe.
Na het netjes snijden van alle ingrediënten en het lekker te laten aanstoven in de pan was het dan eindelijk tijd om met de staafmixer het goedje te mixen. Dat was dus het plan. Het plan mislukte echter toen we tot de conclusie kwamen dat de mixer het niet deed. Wat nu? Na een paar wanhopige pogingen om bij random mensen aan te kloppen om te kijken of zij misschien een mixer hadden kwam er iemand op het geweldige idee om het anders gewoon over de rijst te gooien. Uiteindelijk bestond het avondeten uit rijst met courgette en spekjes. Ook leuk!

Een paar weken geleden had ik verteld dat mijn Italiaanse huisgenote nogal problemen maakte met betrekking tot het opruimen van de keuken. Zij gaf mij onder andere de schuld van alle rommel. Op dat moment dacht ik ja laat maar zijn want het heeft toch geen zin om hierop in te gaan aangezien haar Engels super slecht was (is het trouwens nog steeds..)
In die tussentijd is het enigszins netjes geweest in de keuken maar op dit moment is het een redelijke zwijnenstal. En wie is de aanrichter van dit allemaal, JUIST mijn fijne Italiaanse huisgenote. Ik denk dat ik maar even een spoedcursus Italiaans ga doen want alleen met die scheldwoorden denk ik niet dat ik ver kom!

Vandaag is het zondag en dat betekent dat over drie dagen het lieve vriendje me weer komt bezoeken! Die vijf weken zijn echt enorm snel voorbij gevlogen. Maar goed, dat doet alles hier! Ik heb een mooie planning gemaakt dus we amuseren ons wel:D

Op dit moment heb ik nog steeds geen kamergenote. Dit betekent dat ik al lekker anderhalve week een kamer voor mezelf heb. Dit is echt luxe! Lekker mijn wekker 1000000x snoozen, m'n muziek aanzetten wanneer ik wil en vooral lekker netflixen zonder oordopjes. HEERLIJK.
Ben wel eens benieuwd hoe lang dit nog duurt want dit is toch wel een echte uitzondering volgens mij:O

Volgend weekend zal ik jullie een uitgebreider verslag presenteren, dat beloof ik!

Tot volgende week:D

xx Andrea

  • 15 November 2015 - 21:20

    Jackie:

    Vraag haar anders to ANDIAMO THAT MESS THE FUCK OUT OF HERE

    Dat is klare taal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Birżebbuġa

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Januari 2016

It is time to say goodbye

03 Januari 2016

The final countdown

18 December 2015

This is Andrea, right?

09 December 2015

Sorry? Zei je dat nou echt?

02 December 2015

‘’ Leuke outfit maar jammer van die broek’’
Andrea

Aangezien ik voor 5 maanden naar Malta ga voor mijn stage wil ik natuurlijk met iedereen mijn ervaringen delen! Heel veel leesplezier!

Actief sinds 15 Aug. 2015
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 12752

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: