The final countdown - Reisverslag uit Sliema, Malta van Andrea Frijns - WaarBenJij.nu The final countdown - Reisverslag uit Sliema, Malta van Andrea Frijns - WaarBenJij.nu

The final countdown

Door: Andrea

Blijf op de hoogte en volg Andrea

03 Januari 2016 | Malta, Sliema

Happy new year everyone! Dat het een jaar mag worden met veel geluk, plezier en een hoog aantal sportabonnementen die na januari toch niet meer gebruikt gaan worden :D

Het is vandaag drie januari en dat betekent dat ik weer terug ben op Malta. Velen van jullie weten dat ik de kerst thuis heb doorgebracht omdat het gewoon kan! Van 23 december tot 2 januari ben ik lekker thuis geweest en heb ik volop genoten.
Lekker in de aanwezigheid van familie en vrienden, ongegeneerd volgooien met het 13 gangen diner met de kerst en gewoon lekker thuis zijn.

Ik kan jullie nu wel gaan vertellen hoe leuk en geweldig ik het heb gehad in Nederland, want dat was het ook echt, maar ik denk dat jullie dat best wel weten. (ik heb voornamelijk lekker helemaal niks gedaan en om jullie nou te gaan vertellen welk hoofdpersonage in welke serie dood gaat lijkt me nou niet echt nuttige info)

Jullie zullen je nu wel afvragen of ik het moeilijk vond om terug te gaan naar Malta. Ja en nee.
Natuurlijk genoot ik van de fijne sfeer thuis en genoot ik weer van mijn oude vertrouwde leventje maar ik bleef het gevoel hebben dat ik nog iets moest doen. Ik moest nog iets afmaken. Dat is natuurlijk nog de stage die ik moet afmaken, dat is logisch, maar toch bleef dat heel erg aan me knagen.
Het was een voordeel dat ik nu wist waar ik heen ging. Ik wist hoe mijn appartement uitzag, ik wist waar ik stage ging lopen en ik wist dat ik fijne vrienden heb rondlopen.

Over twee weken is dan mijn officiële thuiskomst. Maar wat is twee weken nou? IK HEB ER VERDORIE AL 18 OPZITTEN!!! Ik ga er nu dan dus ook, net zoals voorheen, enorm veel van genieten. Ze zeggen dat de laatste loodjes het zwaarst wegen maar degene die dat zeggen moeten wel even onthouden dat ik een enorme sterke meid ben, so bring it on!

Deze week is wederom een korte blog maar goed er zijn ergere dingen in het leven.
Ik zal jullie nu alvast vertellen dat ik voor nu mijn verhalen zal gaan opsparen om jullie over twee weken lastig te vallen met een hele lange blog.

Tot snel!
X Andrea

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Sliema

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Januari 2016

It is time to say goodbye

03 Januari 2016

The final countdown

18 December 2015

This is Andrea, right?

09 December 2015

Sorry? Zei je dat nou echt?

02 December 2015

‘’ Leuke outfit maar jammer van die broek’’
Andrea

Aangezien ik voor 5 maanden naar Malta ga voor mijn stage wil ik natuurlijk met iedereen mijn ervaringen delen! Heel veel leesplezier!

Actief sinds 15 Aug. 2015
Verslag gelezen: 299
Totaal aantal bezoekers 12748

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: