‘’ Leuke outfit maar jammer van die broek’’ - Reisverslag uit Sliema, Malta van Andrea Frijns - WaarBenJij.nu ‘’ Leuke outfit maar jammer van die broek’’ - Reisverslag uit Sliema, Malta van Andrea Frijns - WaarBenJij.nu

‘’ Leuke outfit maar jammer van die broek’’

Door: Andrea

Blijf op de hoogte en volg Andrea

02 December 2015 | Malta, Sliema

Vandaag is het twee december en dat betekent dat mijn papa en mama weer terug zijn in Nederland
Ook mijn fijne vriend Jaimy heeft me na drie maanden verlaten maar zo makkelijk komt ze niet van mij af! (Helaas, jammer dan)

Ik heb me er maar gewoon bij neergelegd dat de tijd voorbij vliegt want ik kan er toch vrij weinig aan doen.
Zaterdag was dan EINDELIJK de dag dat ze zouden aankomen. Ik had in de ochtend samen met Jaimy genoten van ons laatste gezamelijke ontbijt bij Peppi’s en erna de bus gepakt richting het vliegveld.
Gezellig zat ik samen met Jeska en Jaimy in de bus totdat de bus niet meer verder reed. ‘’Wat is er aan de hand?’’, ‘’Het klinkt alsof de bus gaat opstijgen....’’, ‘’Wat een kabaal!’’ Je raad het al, de bus was kapot! Heel fijn.... Komt ook goed uit (not).
Na een uur te hebben gewacht en tot de conclusie te zijn gekomen dat we het nooit optijd zouden redden naar het vliegveld hadden we toch maar een taxi gebeld.
HOE DAN OOK, ik was nog op tijd en ik kon mijn papa en mama snel in de armen sluiten.

Ik weet wel zeker dat jullie, als jullie de titel hebben gelezen, je afvragen wie die mooie zin heeft geformuleerd. Deze keer geef ik de eer aan Iris. Vandaag na het werk benadrukte ze even dat ik leuke kleren aan had maar dat de broek niet leuk was. Why? Dat heeft vast te maken met het feit dat ik al sinds dag 1 in businessoutfits loop. De zware keuze die ik iedere ochtend moet maken is welk wit truitje ik weer ga aandoen. Nu geef ik natuurlijk toe dat ik een redelijke selectie aan witte truitjes heb maar geloof me, na 14 weken ben ik die selectie toch wel beu! Ik kan daarom niet wachten om op mijn volgende stage lekker casual gekleed te gaan….

Behalve het inpakken van die businessoutfits heb ik ook zomerkleding ingepakt. Dat leek me niet meer dan logisch aangezien ik naar Malta ging. MAAR! Verkeerd gedacht. Jullie willen mij waarschijnlijk gaan slaan nu maar het is hier weliswaar koud. Niet koud koud, maar wel te koud om zonder jas of goed warm vest over straat te lopen. En raad eens wat deze meid juist niet heeft meegenomen. JUIST! Maar gelukkig is hier een winkelcentrum en is het dus niet het einde van de wereld. I’m obviously a problem solver.

Aanstaande zondag is het dan zover. Dan gaat kamergenote nummer 5 weer terug naar Italië. Hopelijk houdt dat ook in dat ik weer lekker een week een kamer voor mijzelf heb. Ik verwacht dan ook dat iedereen met me mee duimt dat dat ook daadwerkelijk zo is. IK BEN IN IEDER GEVAL HARTSTIKKE BENIEUWD! Number six, bring it on!

Natuurlijk kan ik jullie het beste nieuws van deze week niet achterhouden. Niemand minder dan Dide komt volgende week samen met haar mama richting Malta! Ik hoop dat ze er net zoveel zin in hebben als ik maar dat kan niet anders toch?!

Voor foto’s, waar ik overigens samen met een levensechte uit opsta, verwijs ik jullie wederom graag door naar mijn facebook pagina!
Ook wil ik jullie nog vragen om een reactie achter te laten als jullie tijd en zin hebben want ik vind dat zo leuk!

X
Jullie favoriete Maltees

  • 02 December 2015 - 21:03

    Yrja:

    Beter jammer van je broek dan jammer van je gezicht. Die dagen zullen er ook wel zijn :p. In de tijd dat je daar aan het genieten bent kun je ook nog eens verder smullen van het feit dat ik soms aan de lopende band vis in schaaltjes aan het proppen ben. Of dat we aan het bespreken zijn hoe we beter kunnen marineren. Life be funny. Tot snel tuupieee

  • 02 December 2015 - 21:52

    Jackie:

    Ze mogen blij zijn dat je in een broek past. Oke doei love you miss you byeee

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Sliema

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Januari 2016

It is time to say goodbye

03 Januari 2016

The final countdown

18 December 2015

This is Andrea, right?

09 December 2015

Sorry? Zei je dat nou echt?

02 December 2015

‘’ Leuke outfit maar jammer van die broek’’
Andrea

Aangezien ik voor 5 maanden naar Malta ga voor mijn stage wil ik natuurlijk met iedereen mijn ervaringen delen! Heel veel leesplezier!

Actief sinds 15 Aug. 2015
Verslag gelezen: 357
Totaal aantal bezoekers 12757

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: