It's weekend!! - Reisverslag uit Sliema, Malta van Andrea Frijns - WaarBenJij.nu It's weekend!! - Reisverslag uit Sliema, Malta van Andrea Frijns - WaarBenJij.nu

It's weekend!!

Door: Andrea

Blijf op de hoogte en volg Andrea

19 September 2015 | Malta, Sliema

Daaag!

Mijn week begon net zoals vorige week niet helemaal top. Ik denk dat jullie allemaal wel op internet hebben gelezen of op het nieuws hebben gehoord over die steekpartij hier op Malta (of niet natuurlijk, dan bij deze)
Toen ik maandagochtend op het werk kwam toen kreeg ik het nieuws te horen dat de twee slachtoffers van 18 en 19 jaar twee collegaatjes van mij zijn! Dat was even schrikken!
Gelukkig maken ze het weer goed en zijn ze veilig terug in Nederland!

Behalve het feit dat het hier echt veel te warm is, 35 graden, is het hier echt super leuk. Ik bedoel, de tijd vliegt….. Week drie is alweer bijna voorbij, dus pas maar op, voor je het weet ben ik weer terug om jullie lekker te irriteren.

Afgelopen zondag was hier op Malta Holi fusion festival. Het was echt hilarisch om gewoon poeder over iedereen heen te gooien. ''Ooh je loopt me voor de voeten? HIER!
Het was allemaal leuk en aardig totdat ik me ging douchen. Ik heb serieus een schuurspons moeten gebruiken om het van me af te krijgen. Ik zag het al gebeuren dat ik met een groene neus naar het werk moest gaan...... maar het is netjes ervanaf gekomen.

Deze week had ik met de meiden van het hotel afgesproken om gezellig samen pannenkoeken te maken. We zijn met best veel Nederlandse studenten in het hotel dus we hebben elkaar! We deden een poging om ze te maken maar aangezien de pannen in mijn appartement zwaar verneukt zijn, bleven ze de hele tijd plakken…. Na zes pogingen hebben we het maar opgegeven en zijn we maar lekker uit eten gegaan, joa.

Ik wil via deze weg even mijn excuses aanbieden aan Jackie. Ik heb haar namelijk al een paar keer een appje gestuurd die eigenlijk voor Dion was. Ze waren overigens heel normaal maar dan nog, SORRY JACK!

Eigenlijk heb ik deze week niet echt veel meegemaakt. Sorry voor de teleurstelling. Ik hoop dat ik volgende week meer te vertellen heb!

Ik ben overigens wel echt super benieuwd wie nou eigenlijk mijn blog leest! Ik heb namelijk iedere week rond de 100+ views, dus als je zin en tijd hebt reageer dan even dat zou ik echt geweldig vinden!

Ik wens jullie nog een heel fijn weekend, tot volgende week!

  • 19 September 2015 - 19:50

    Ron:

    Hey Andrea, leuke blogs! Ik lees ze met plezier. Alweer 3 weken? Dju, de tijd vliegt. Nog eventjes dan heb ik weer een slachtoffer op de wekelijkse repetitie, hihi. Heel plezier Andrea :)

  • 19 September 2015 - 19:51

    Sandra:

    Hoi Andrea,

    Fijn dat je het zo goed maakt op Malta. Straks zeg je nog ik heb jullie helemaal niet gemist....

    Groetjes Gerard en Sandra

  • 19 September 2015 - 20:04

    Martine:

    Uiteraard lees ik altijd jouw blog!!! Nu alweer benieuwd naar de volgende. Veel plezier xx

  • 19 September 2015 - 20:38

    Laura :

    Leuke blogs! Ik lees ze met plezier. Geniet van je tijd op Malta en het lekkere weer! X Laura

  • 19 September 2015 - 22:08

    Jackie:

    Hahahahahahha, thanks for the apology poes! Blijf je appjes maar lekker dubbelchecken voordat het awkward wordt

  • 19 September 2015 - 22:09

    Jackie:

    Huh de helft van mijn bericht is weg! Wat ik dus nog wilde zeggen is dat ik weet dat je het tegen mij hebt als je me met Hoi hoer aanspreekt. Xoxo

  • 19 September 2015 - 22:14

    Renee:

    Ik wil ook poeder naar iedereen gooien die me irriteerd!

  • 19 September 2015 - 22:58

    Chantal :

    Hoi Andrea,
    Je blogs zijn altijd leuk om te lezen. Op de foto's van Facebook zie je ook echt dat je plezier hebt daar. Geniet er nog maar van, super ervaring!
    Groetjes Chantal

  • 19 September 2015 - 23:54

    Cindy:

    Heeeeey andrea

    Zoals gewoonlijk wacht ik weer iedere keer op jou reisverslag
    Ik had het inderdaad gehoord van malta op het nieuws ik d8 meteen aan jou
    Pff wat was ik geschrokken maar gelukkig maak je het goed

    Ik ben blij om telezen dat je het leuk hebt
    Geniet er van..

    Groetjes

  • 20 September 2015 - 23:53

    Andrea Frijns:

    Wat een lieve berichtjes weer van iedereen! Super bedankt:D

  • 03 Oktober 2015 - 17:38

    Yrja:

    Zeker lees ik ze. Wel auf mein gemecksken

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Sliema

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Januari 2016

It is time to say goodbye

03 Januari 2016

The final countdown

18 December 2015

This is Andrea, right?

09 December 2015

Sorry? Zei je dat nou echt?

02 December 2015

‘’ Leuke outfit maar jammer van die broek’’
Andrea

Aangezien ik voor 5 maanden naar Malta ga voor mijn stage wil ik natuurlijk met iedereen mijn ervaringen delen! Heel veel leesplezier!

Actief sinds 15 Aug. 2015
Verslag gelezen: 293
Totaal aantal bezoekers 12771

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: