Week 2 - Reisverslag uit Sliema, Malta van Andrea Frijns - WaarBenJij.nu Week 2 - Reisverslag uit Sliema, Malta van Andrea Frijns - WaarBenJij.nu

Week 2

Door: Andrea

Blijf op de hoogte en volg Andrea

12 September 2015 | Malta, Sliema

Goedemorgen!

Het is weer weekend dus weer tijd voor een blog!

Mijn week begon al goed... Zondagnacht wakker geworden met heftige maagpijn waardoor ik twee uur flink ziek ben geweest. Maandagochtend voelde ik me nog steeds beroerd maar ik wilde me niet ziek melden, want het was pas de eerste dag van week twee. Dus ik in mijn nette pakje richting de bus en bij iedere bushalte kijken hoe snel ik naar buiten kon rennen om eventueel een plekje te vinden waar ik netjes alles eruit kon gooien maar ik heb het overleefd tot aan stage.
Mijn baas zag al meteen dat ik er beroerd uitzag maar zei dat we het maar even moesten aankijken tot een uurtje of twaalf. Helaas ging het niet beter met me en werd een taxi voor me gebeld die me netjes had afgezet bij mijn appartement, super chill.
Toen ik thuiskwam heb ik nog 6 uur (!!!!) geslapen en toen voelde ik me wel redelijk beter. Ik had geluk dat dinsdag een feestdag was waardoor ik lekker nog even bij kon komen!
Moraal van het verhaal: Niet teveel nasi mix gebruiken voor een beetje rijst.....

Toen ik weer in staat was om te eten ging ik eens in de koelkast kijken wat ik kon eten. Op dat moment vond ik een bakje kipkerriesalade en filet american van de Jumbo. De Jumbo? Jazeker de Jumbo. Natuurlijk super raar aangezien er geen Jumbo op Malta is en ik de enige Nederlander ben in deze flat dus ik ging op onderzoek uit. Hier kwam ik erachter dat halverwege augustus een Nederlands meisje was weggegaan die dat had laten staan. Ik kan jullie wel zeggen dat het er niet smakelijk meer uitzag. Het was dat het doosje Filet american zei maar de grijze kleur zei wat anders.....

In de appartementen van AM Language worden zowel studenten die naar school gaan als studenten die stage lopen in een appartement geduwd. Het komt dus nog wel eens voor dat ik na het werk nog Engels bijles geef omdat ze hun huiswerk niet begrijpen. Ja hoor, ik help je met je huiswerk als jij zo mijn pannen afwast. Goede deal toch?

Vandaag is het zaterdag en dat betekent dat ik een kamergenote krijg. Het is niet zomaar iemand. Het is namelijk de moeder van een jongen die ook hier in het appartement woont. Joa. Jullie lezen het goed. Ik kan wel zeggen dat het heel raar is.
Ik heb nu twee weken de luxe gehad om lekker alleen een kamer te hebben maar dat is nu voorbij! Ik hoop dat ze een beetje aardig is, maar ik neem aan dat dat wel goed gaat komen!

Nu is het tijd voor mij om mijn bikini aan te trekken en mijn dag door te brengen langs het zwembad. Het is namelijk 32 graden hier dus ik ga proberen een kleurtje te krijgen. PROBEREN.

Ik wens jullie een fijn weekend en tot volgende week!!



  • 12 September 2015 - 13:14

    Jackie:

    Pas op he jong, ik had gezegd niet te bruin worden! Have funnnnn

  • 03 Oktober 2015 - 17:37

    Yrja:

    piiiiiik. Zwembad ofwaaaat

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Sliema

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Januari 2016

It is time to say goodbye

03 Januari 2016

The final countdown

18 December 2015

This is Andrea, right?

09 December 2015

Sorry? Zei je dat nou echt?

02 December 2015

‘’ Leuke outfit maar jammer van die broek’’
Andrea

Aangezien ik voor 5 maanden naar Malta ga voor mijn stage wil ik natuurlijk met iedereen mijn ervaringen delen! Heel veel leesplezier!

Actief sinds 15 Aug. 2015
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 12751

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: