Het is bijna zover! - Reisverslag uit Brunssum, Nederland van Andrea Frijns - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Brunssum, Nederland van Andrea Frijns - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Blijf op de hoogte en volg Andrea

17 Augustus 2015 | Nederland, Brunssum

Volgende week zaterdag is het dan eindelijk zover, MIJN VERTREK NAAR MALTA!!!
Via dit dagboek ga ik vanaf nu reisverslagen, foto's en video's uploaden zodat jullie samen met mij ervan kunnen genieten.
Wil je op de hoogte blijven van al mijn avonturen dan kun je je inschrijven voor de mailinglist en dan ontvang je direct een e-mail van elk nieuw reisverslag! Schrijf je in voor deze mailinglist in het "Blijf op de hoogte"-blok op deze pagina!

Tot snel!
x Andrea

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Brunssum

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Januari 2016

It is time to say goodbye

03 Januari 2016

The final countdown

18 December 2015

This is Andrea, right?

09 December 2015

Sorry? Zei je dat nou echt?

02 December 2015

‘’ Leuke outfit maar jammer van die broek’’
Andrea

Aangezien ik voor 5 maanden naar Malta ga voor mijn stage wil ik natuurlijk met iedereen mijn ervaringen delen! Heel veel leesplezier!

Actief sinds 15 Aug. 2015
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 12763

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: